#10 SCHOOL LOOKBOOK

11:39

Hejka! Trochę mnie tu nie było, za co bardzo Was przepraszam, ale wiecie to przez początek roku szkolnego i całe zamieszanie z nim związane .
Mam nadzieję, że te najbliższe 10 miesięcy zleci szybko.
Chcę w tym roku szkolnym bardziej przyłożyć się do nauki i wprowadzić w życie nowe nawyki (np. systematyczność), ale chcę tak to wszystko rozplanować aby znaleźć również czas na bloga.


Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami jednego z moich szkolnych outfitów.
Mam zróżnicowany styl ubierania się, jednego dnia ubiorę czarną spódnicę i koszulę, a następnego jeansy i zwykły top, stawiam na wygodę ale cenie sobie również styl. Wygodnie i ładnie.
Mam nadzieję, że moja dzisiejsza stylizacja Wam się spodoba.

 

♫ Terror Jr - 3 Strikes


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


shirt - stradivarius/ skirt - stradivarius/ backpack - house/ trainers - deichmann/ sunglasses - sinsay




 Co chcecie zobaczyć na moim blogu? Jakieś pomysły? Czekam na ciekawe propozycje. buziaki!

                                                                                                                                                 




You Might Also Like

22 komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja, a plecak cudny <3
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną spódnicę :D Nosze ją przede wszystkim w ciepłe dni, kiedy w spodniach trudno wytrzymać.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, ja w sumie niezbyt lubię spódniczki, za to sukienek mam zdecydowanie więcej niż spodni :D
    Widziałam ten plecak, kiedy kupowałam własny, też z house
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny plecak ;)i fajna stylizacja.
    http://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obs ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna koszula :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny plecaczek :)
    Biala-noc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnice tego typu bardzo mi się podobają, niestety nie mam jeszcze takiej w mojej szafie.
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylówka, ale raczej nie w moim stylu :) Mimo wszystko, Tobie w niej do twarzy :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja naprawdę piękna zakochałam się w tej spódniczce bardzo bym chciała mieć podobną :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódniczka;)
    oj ja też mam teraz mniej czasu na bloga, ze względu na pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna spódniczka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w plecaku...
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna spódniczka i uroczy plecak! ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście stylizacja do szkoły idealna! :)
    Koszula jest cudowna <3

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka bardzo ładna, mimo że za nimi nie przepadam, za kupnem podobnej się długi czas zastanawiałam aż wreszcie kupiłam.
    Trzymam kciuki za postanowienie systematycznej nauki!
    Pozdrawiam :) Agatkapomadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorowo i przyjemnie ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna spódniczka :)
    Pozdrawiam,zapraszam do siebie na nowy post i zachęcam do obserwowania i komentowania -->KLIK-MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękny plecak!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację !
W miarę swoich możliwości odwdzięczam się :)