#8 SUMMER TRAVELS PART❶

11:20

Hey!
Po dość długiej przerwie przychodzę do Was z nowym postem! Moja nieobecność była spowodowana wyjazdem na kolonie w Góry Stołowe. Odwiedziłam wiele pięknych miejsc i oczywiście robiłam bardzo dużo zdjęć. 
Dziś zaprezentuje Wam część z nich. Miłego oglądania! :)


SKALNE MIASTO W CZECHACH:

JEZIORKO W SKALNYM MIEŚCIE


ZWIEDZANIE BŁĘDNYCH SKAŁ



WYCIĄG KRZESEŁKOWY:

PIĘKNE WIDOKI Z GÓRY

 KOLEJNY POST ZE ZDJĘCIAMI Z MOICH WAKACYJNYCH PODRÓŻY JUŻ NIEDŁUGO!!!


A Wy jak spędzacie czas wolny? Gdzie wyjeżdżacie?
Podzielcie się swoimi wrażeniami z wakacji w komentarzach i oczywiście nie zapomnijcie dać linka do swojego bloga! :)

 Za każdą obserwację dziękuję, staram się odwdzięczać :)
                                           
                                                                                                                               buziaki,Ula





























You Might Also Like

18 komentarze

  1. Byłaś w pięknym miejscu.Swietne zdjecia.
    Ja byłam w tym roku dwa razy we Wrocławiu :D
    Zapraszam do mnie sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Błędnych Skałach trochę trzeba się pomęczyć, żeby tam przejść, aczkolwiek uważam, że warto chociażby spróbować, bo jest tam naprawdę pięknie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne miejsca *_* zobaczyć to na żywo to musi byc mega uczucie :)
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tam pięknie! Muszę się kiedyś tam wybrać! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam na obozie i nad morzem, a teraz w planach mam spontaniczne wyjazdy i spotkania z przyjaciółmi:) Piękne miejsca odwiedziłaś!

    Pozdrawiam!♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeziorko w skalnym mieście bardzo mi się spodobało uwielbiam góry i muszę się kiedyś tam wybrać :)
    Zaobserwowałam :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fotorelacja! :) Ja wakacje zakończyłam miesiąc temu i zaczęłam w końcu pracę więc na razie nigdzie nie wyjeżdżam :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Góry Stołowe to moje ulubione góry! Przepiękne zdjęcia ;)
    Zapraszam na mój blog (KLIK) obserwuje wszystkich, którzy zaobserwują mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam w GS, ale widoki są piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne widoki, nigdy tam nie byłam i zaczynam żałować ;c Ale za rok to nadrobię na wycieczce szkolnej :D Super post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne widoki :) Ja już dawno nie byłam w górach

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Tam akurat nie byłam, ale widzę, że warto. Śliczne krajobrazy.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Skalnym mieście w czerwcu wraz z moją klasą, jest ślicznie ! ;)
    Blog ciekawy, obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację !
W miarę swoich możliwości odwdzięczam się :)