#9 SUMMER TRAVELS PART❷

12:25

Mały wakacyjny update: Ostatnio zdałam sobie sprawę z tego, że połowa wakacji za nami i przydałoby się wykorzystać te ostatnie chwile jak najbardziej pozytywnie, dlatego w ostatnich dniach dość często wychodzę z domu i spotykam się ze znajomymi czy jeżdżę na rolkach lub rowerze. Przede mną jeszcze kilka (lub kilkanaście czy kilkadziesiąt hahah) małych i dużych podróży do galerii, więc pomyślałam, że będę mogła zrobić jakiś haul lub coś w tym stylu (jeśli oczywiście będziecie chcieli).

Co do zdjęć:
PRAGA, piękna stolica, cudowni ludzie, niesamowita atmosfera- tak postrzegam to miasto i na pewno będę chciała odwiedzić je ponownie.




Na Moście Karola
Wełtawa
Most Karola






 A Wy co porabiacie w wakacje ?
                                                         
                                                                              buziaki, Ula




















































































You Might Also Like

31 komentarze

  1. Ja też byłam na wycieczce w Pradze ale w czerwcu. Prześliczne miasto !!
    Zdjęcia piękne.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Chciałbym tam być! :P

    Jeśli codzi o to, co robię w wakacje to nie jest w sumie to nic ciekawego hehe ;D Ostatnio wróciłam znad jeziora i wgl przyszłe wakacje będą lepsze ponieważ jadę do Chorwacji ;D

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Ja w wakacje dużo spotykam się ze znajomymi i robię rzeczy na które nie miałam czasu w ciągu roku szkolnego. Obserwuje :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam pięknie, marzy mi się wycieczka do Pragi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na haul :D swietne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać zdjęcia z podróży.
    Cudne widoki.:)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post!:)
    Ja również uważam, że Praga to piękne miasto. Miałam okazję być tam przez kilka dni w tamtym roku, ponieważ byłam na konkursie tanecznym :)
    Jeśli chodzi o moje wakacje to poza wyjazdem do Chorwacji raczej nic ciekawego. Na szczęście przyszłe wakacje będą fajniejsze, bo lecę na Dominikanę ;)
    Pozdrawiam :*

    girl-with-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdj. W te wakacje miałyśmy zamiar odwiedzić Pragę ale plany się nieco pokrzyżowały:( Może w następne wakacje...
    OBSERWUJEMY I ZAPRASZAMY DO NAS :*
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne widoki :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam w te wakacje w Pradze! Przepiękne miasto ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy tam nie byłam ale zdjęcia robią ogromne wrażenie *_*
    Musi być naprawdę pięknym miastem. Zresztą zdjęcia mówią same za siebie :)

    kochana co powiesz na wspólną obs?
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci bycia w tak piękny miejscu :)
    Co ja porabiałam?
    Napisałam o tm na swoim blogu



    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia z pragi! Ja w wakacje byłam nad morzem i kilka razy nad jeziorem. Wakacje uważam za udane!
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga!
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miasto ! Widać, że bardzo zadbane, ładne budynki, aż chce się tam pojechać :)! Ja osobiście jestem zakochana w Chorwacji, może w przyszłym roku uda mi się tam spędzić wakacje :)

    Obserwuję :)
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Praga jest przepiękna. Oczarowąla mnie do tego stopnia, ze w zeszłym roku byłam tam dwa razy w ciągu miesiąca ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia. Chciałabym wybrać się kiedyś do Pragi!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są takie posty <3

    http://laurahassak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale przepieknie :))

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Praga to ładne miasto :) Piękne zdjęcia! :)
    Ja całe wakacje siedziałam w domu :(
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację !
W miarę swoich możliwości odwdzięczam się :)