#6 SUMMER

12:09

Hey!
Jakiś czas temu rozpoczęły się WAKACJE
 (lecz to już chyba wiecie haha).
 Miałam krótki wyjazd na samym ich początku, dlatego po prostu nie było czasu by zrobić posta. Oczywiście postaram się to nadrobić. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka inspiracji wakacyjnych, a już następny post będzie bardziej ''konkretny''. 
Chcę w te wakacje robić dużo zdjęć, więc możecie się spodziewać kilka postów ze wspomnieniami z moich wakacyjnych wyjazdów. A gdzie wyjeżdżam jeszcze Wam nie zdradzę, ponieważ dowiecie się o tym w kolejnych notkach :) 
Ponieważ nie miałam okazji życzę wam udanych wakacji, wykorzystajcie te wolne 2 miesiące w 101% !!!

♫♪♫







     buziaki,
      Ula :*


















You Might Also Like

18 komentarze

  1. Świetne inspiracje :) uwielbiam oglądać takie zdjęcia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia:)

    Pozdrawiam serdecznie, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie udanych :D
    Piękne inspiracje wybrałaś :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje! Wszystko razem ślicznie wygląda :) również życzę Ci udanych wakacji i wypoczynku podczas tajemniczego wyjazdu :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje, które wybrałaś są genialne! :D

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje, kocham oglądać takie zdjęcia! :D
    Pozdrawiam ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż zachciało mi się urlopu 💝💝💝
    Udanych wakacji :)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/czasnabutypl.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne inspiracje ;*
    Bardzo lubię oglądać takie zdjęcia.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe te grafiki, jeszcze bardziej poczułam wakacje :)

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspiracje są świetne, fajnie że zaczęłaś wakacje od wyjazdu :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Równiez życze niezapomnianych wakacji i najlepszych zdjęć :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje, uwielbiam takie zdjęcia!
    Udanych wakacji!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie też udanych wakacji! :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację !
W miarę swoich możliwości odwdzięczam się :)