#5 SUMMER IS COMING! /KILKA SPOSOBÓW NA UDANE WAKACJE/

07:24

Zaczął się już czerwiec, z czego wynika że do wakacji już niedaleko. Chciałabym spędzić te 2 miesiące jak najlepiej, wykorzystać czas i zrobić wszystko na co miałam ochotę lecz nie miałam czasu w roku szkolnym. Jak zaplanować sobie czas ? Czy istnieją jakieś pomysły na udane wakacje ? Oczywiście!
Przygotowałam dla Was kilka ''sposobów'' na udane wakacje.
Zapraszam do czytania dalej. 

#1 
Wakacje to idealny czas na zrobienie czegoś dla siebie. Po ciężkich miesiącach nauki należy nam się odpoczynek!
Chcesz zrobić sobie manicure albo poleżeć na leżaku i poczytać świetną książkę?
 Świetnie! Zrób to!  
 Nie żałuj sobie drzemki czy też spania do 10 albo dłużej! 
Wakacje to czas na odpoczynek :)

#2
 Nowe doświadczenie ?!
Masz ochotę nauczyć się jeździć na wrotkach, a może odwiedzić nowe miejsce ? 
Super pomysł!
W wakacje mamy dużo czasu, powinniśmy go wykorzystywać jak najlepiej, więc poznawanie nowych rzeczy, miejsc czy ludzi to jak najbardziej bardzo dobry pomysł ! :)
 



#3
Ruch to zdrowie!
Spędzaj jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu, a najlepiej aktywnie :)
Po co przesiedzieć połowę dnia przed komputerem skoro można wyjść na dwór i zaczerpnąć świeżego powietrza.
Spacer z psem albo poranny jogging ? 
Kapitalny pomysł! 


 #4
Rozwijanie swoich pasji.
Idealny moment na to to oczywiście WAKACJE :)
Mamy dużo czasu wolnego więc możemy oddać się naszym hobby,
na pewno macie jakieś zainteresowania,
rysowanie? śpiewanie?
Super!
Rozwijajcie się!  


 #5
 Spotkania ze znajomymi.
Nie ma nic przyjemniejszego od przebywania w gronie
przyjaciół.
Wakacje to idealny czas na wspólne spędzanie czasu.
Razem na pewno nie będziecie się nudzić,
możecie razem wybrać się na basen/jezioro lub zrobić nocny maraton filmowy, możliwości jest naprawdę wiele :) 


 WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ MOJEGO AUTORSTWA.
Kopiowanie zdjęć znajdujących się na moim blogu bez mojej zgody jest zabronione.


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Zostawiajcie linki do swoich blogów, chętnie zajrzę, a jak mi się spodoba to zaobserwuje :)
                                                       see you soon
                                                   


 

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Świetne masz te sposoby, jak bedziesz się do nich stosować to z pewnością będziesz wakacje miała udane <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe sposoby, a ja jestem zdania, że szkoda czasu na tak długie spanie.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkimi punktami się zgadzam. Ważne jest, aby odpocząć, ale nie siedzieć cały czas na tyłku i nic nie robić :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i design bloga :)
    Będę wpadać częściej ;)

    zapraszam do siebie :

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sposoby, ja również chce wykorzystać te wakacje :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie takie plany mam na te wakacje. Mimo, że mam je już od maja, ciężko mi je zrealizować. :D Swietne zdjęcia!
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe sposoby.I post jest oczywiście bardzo przydatny zwłaszcza dla osób, które nie wiedzą jak spędzić te dwa cudowne miesiące!:)
    Pozdrawiam,
    obserwuję
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sposoby, które podałaś są naprawdę przydatne. Będę je musiała wykorzystać w te wakacje ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wakacje zamierzam poświęcić na rozwijanie swojej pasji i spotkania ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sposoby, ja te wakacje planuje wykorzystać w 101%. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam masę planów na te wakacje! Jeśli uda mi się spełnić chociaż połowę z nich - Będą to najlepsze wakacje życia!
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rady, mam nadzieję, że chociaż w tym roku uda mi się wcielić w życie trochę moich planów, nie tak jak w zeszłym roku ;)
    Ciekawy blog!
    Pozdrawiam i zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  14. wakacje to najlepszy czas... na wszystko! <3
    obserwujemy? :) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :* aż nie mogę się napatrzeć :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne sposoby :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. spotkania ze znajomymi i wyjazdy zdecydowanie w wakacje trzeba nadrobic XX

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia. Świetne sposoby na idealne wakacje. Najważniejsze to odpocząć i świetnie się bawić :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. dobre sposoby ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne sposoby :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o nr 1, to nie jest to dla mnie dobry pomysł - jestem prawdziwym śpiochem i potrafię zmarnować cały dzień na sen... Ale reszta pomysłów świetna :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne spodoby, bardzo fajny post :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*
    (jeśli możesz kliknij w linki pod zdjęciami)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne sposoby :) Zgadzam się ze wszystkimi.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w wakacje potrafię spać do 14 haha :D ale za to siedzę na komputerze do 4 nad ranem lub nawet dłużej xD


    Zapraszam do siebie! ;) http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahh świetne rady, ale moje rady to: Spanie i spontaniczność. Dziękuję za uwahę, haha xD

    Buziaki, xx ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na mojego bloga :)Twój jest świetny! :D
    http://moimzdaniem00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepszy sposób na spędzenie dnia to jazda rowerem :D
    Obserwujemy?


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Te zdjęcia są takie kojące... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam już mam super początek wakacji - skręciłam kostkę i jestem uwięziona w domu z nogą w gipsie. Super. Ale życzę tobie udanych wakacji pełnych uśmiechu!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia ! :) super post , będę wpadać
    zapraszam
    https://nysiaa.blogspot.com/
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zamierzam przez całe wakacje trzy razy w tygodniu chodzić na siłownię. Mam nadzieję, że się uda!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zamierzam przez te wakacje zdecydowanie skupić się na sobie :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację !
W miarę swoich możliwości odwdzięczam się :)