#3 UNLOCK YOURSELF & MIX INSPIRATIONS

03:56

Coraz więcej dziewczyn postanawia eksperymentować ze swoim wizerunkiem, lecz wiele podąża za trendami i tłumem.
Boimy się tego co powiedzą, pomyślą o nas inni. Nasz ubiór powinien być odzwierciedleniem naszej osobowości. Wydaje mi się, że określenie, które brzmi: ''coś jest modne'' jest pojęciem względnym, ślepe podążanie za trendami, ubieranie się według gazet itp. łatwo w taki sposób zgubić siebie. Nie ma rzeczy których się już nie nosi. Oczywiście, że nie ma niczego złego w inspiracji, załapaniu czegoś i dołączenia do swojego stylu, sama bardzo często tak robię, jednak kiedy już nie wyglądasz jak Ty, coś jest nie tak jak powinno. Inspirują mnie różne osoby, ale staram się ubierać tak abym czuła się w tym dobrze i aby mi się to podobało. Na naszym świecie nie ma dwóch takich samych osób, każdy jest inny, nie ma dwóch takich samych osobowości. Inspirować się kimś/czymś, a kserować kogoś/coś to ogromna różnica. Bądźmy po prostu sobą!

INSPIRE AND BE INSPIRED


♫♫♫








                                                                                                           see you soon
                                                                                                               ULA


You Might Also Like

27 komentarze

  1. Zgadzam się z Tobą - nalezy być sobą, chociaż w dzisiejszych czasach nie jest to takie proste ;) Cudowne inspiracje :) Obserwuję :*

    >mój blog, zapraszam<

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post :)

    http://sparkling2016.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super post!
    inspiracje genialne
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że ubiór powinien być odzwierciedleniem naszej osobowości ^^ Wspaniałe inspiracje! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! świetnie dobrane zdjęcia ;3 wielka inspiracja ;3

    zapraszam do siebie
    JUST EMSI ( rewanżuje się za każdy komentarz i obserwację <3) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe inspiracje :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje
    obesrwujemy ? zacznij i daj znac
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne inspiracje <3
    http://mannequiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że w poszukiwaniu inspiracji i eksperymentowaniu nie ma nic złego, ale ważne jest to, by nie kopiować i nie stawać się jak inni. Zwłaszcza, gdy nie czujemy się z tym dobrze :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i interesujący blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze ubieram to w czym po prostu jest mi wygodnie oraz co mi sie podoba ^^

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obs?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio właśnie coś mnie złapało na eksperymentowanie z wyglądem. Zdecydowałam się na pastel goth, więc odważnie nawet. Ten styl najbardziej mnie odzwierciedla.

    Może wspólna obserwacja? Blog rysującej nastolatki-KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, aby być sobą :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam robić coś, czego nie robią inni :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje tylko szkoda, że w Polsce trudno dostać takie nietypowe rzeczy, a jak już są to w kosmicznych cenach. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne stylizacje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie trzeba się ubierać tak jak się chce. To że coś było modne rok temu nie znaczy że teraz nie można tego nosić :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie stylizacje! Ubrania= odzwierciedlenie duszy.
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak trendy się człowiekowi naprawdę podobają, to niech za nimi podążą. Nie wszyscy czują potrzebę pójścia pod prąd.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, wszystko byle z głową
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Świetne zdjęcia, bardzo inspirujące :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zdjęcia. Ja nigdy nie podążałam za modą, wolałam kreować własny styl i po prostu nosić to co mi się podobało. Czasami zdarzało się, że ludzie w szkole patrzyli na mnie jak na jakąś ofiarę modową, bo nie miałam czegoś co miała reszta. Teraz się z tego śmieje, ale kilka lat temu brałam to bardzo na poważnie.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się, każdy ma swój styl ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację !
W miarę swoich możliwości odwdzięczam się :)