#1 HELLO !

06:42

18.05.2016



Długo się zbierałam do napisania pierwszego posta, ale w końcu nadeszła ta chwila :)
Jeśli chodzi o mnie to nie potrafię siebie samej opisać... Mam wiele marzeń, które małymi krokami staram się realizować, wierzę w siebie i wiem, że aby coś osiągnąć trzeba na to zasłużyć ciężką pracą.
O czym będzie mój blog ? Chcę dodawać tu tematyczne posty nie tylko związane z modą, lookbooki oraz notki o wszystkim i o niczym. Chciałabym w pełni poświęcić go opisując i przedstawiając pokrótce pewną część mojego życia, która być może dla niektórych okaże się ciekawa i pomocna.
Jest to mój drugi blog. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej i będziecie śledzić posty dodawane przeze mnie na tego bloga.

KILKA FAKTÓW O MNIE:
  • Nazywam się Ula i mam 14 lat.
  • Mieszkam w Polsce w woj.lubelskim.
  • Za swoje pasje zdecydowanie uważam śpiew, wszystko co związane z modą, blogowaniem oraz fotografię.
  • Bardzo lubię sport, a najbardziej siatkówkę.
  • Moje ulubione kolory to czarny, biały, srebrny, złoty i odcienie pastelowe. 
  • Uwielbiam przebywać wśród moich znajomych, przyjaciół, bliskich mi osób - jest to dla mnie dosłownie lek na wszystko. 
  • Jeśli chcesz się dowiedzieć o mnie więcej zajrzyj na moje social media podane na blogu. 
                                                                                                        see you soon 
                                                                                                                               ULA

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Powodzenia w blogowaniu! Pozdrawiam


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w blogowaniu ;3 sama dopiero co zacznam :))

    w wolnej chwili serdecznie zparaszam na moj blog https://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie ;) za wszystko sie odwdzieczam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia, sukcesów i wytrwałości w blogowaniu! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy post jest zawsze najtrudniejszy. To nie lada wyzwanie napisać taki post, aby zainteresować czytelników do ponownego powrotu na twojego bloga.
    Życzę powodzenia w blogowaniu!

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia!! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. ALe super, powodzenia w blogowaniu <3 Kilka dni temu ja zaczęłam ;*

    wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci powodzenia :) ja też dopiero zaczynam, więc trzymam kciuki za nas obie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzymy powodzenia w blogowaniu:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post i wygląd bloga :)
    będę wpadać częściej.

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To powodzenia w blogowaniu!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w blogowaniu! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację !
W miarę swoich możliwości odwdzięczam się :)